czwartek, 26 marca 2015

#3 Follow me to the dark

Witajcie! Przepraszam że tyle czasu mnie tu nie było :C Pełno nauki po prostu masakra. Ale na szczęście w przyszłym tygodniu mam rekolekcje więc nie będzie tych najgorszych lekcji. Cieszę się ze w końcu dodaję jakiś post. Zrobiłam tyle nowych prac i w końcu je tutaj wstawię. Śniegu już prawie nie ma i bardzo się z tego cieszę! Mam dość noszenia kurtek,swetrów i tego wszystkiego. Od tamtego roku zaczęłam oglądać youtuberów i bardzo mnie to wkręciło. Czasami nawet myślę czy nie wziąć aparatu i nie nagrać czegoś co spodobało by się ludziom, czegoś innego. Mam tyle pomysłów..ale boję się że to nie wypali. Jestem bardzo nieśmiała xD No ale może kiedyś...hihi

Okejj dosyć o mnie teraz czas na grafikę!! Jestem adminką na pewnej stronie na fb o grafice i tam dodawałam różne tła czy sygnatury które teraz chcę tutaj wstawić. Mam nadzieję że wam się spodobają <3  W ogóle dziękuję że 888 osób odwiedziło już mojego bloga. Postaram się częściej dodawać posty.Kilka prac nie ma napisów ale myślę że nic się nie stanie :)  Buziaki :*





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Obserwatorzy

Layout by Yassmine